Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ - Często zadawane pytania

1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Termin wysyłki wynosi do 5 dni roboczych. Czas dostawy wynosi od 15 do 30 dni roboczych od momentu wysłania paczki.

2. Czy przesyłki są rejestrowane i czy można je śledzić?

Tak. Wszystkie przesyłki można śledzić za pomocą linka, który zostanie wysłany na Państwa życzenie po nadaniu paczki.

3. Skąd nadawane są przesyłki i jaki jest koszt dostawy?

Wszystkie przesyłki wysyłane są bezpośrednio od dostawców z Europy bądź Azji. Dostawa jest darmowa.

4. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów?

Oczywiście. Zgodnie z ustawową mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki na zwrot. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony ani uszkodzony.

5. Czy istnieje możliwość zmiany lub anulowania zakupionych towarów?

Tak. Anulować lub zmienić zamówienie można tylko do momentu nadania paczki. W przypadku gdy towar zostanie już wysłany do Państwa trzeba poczekać aż paczka dotrze i wtedy ewentualnie dokonać zwrotu zakupionego towaru.

6. Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności można dokonać za pomocą natychmiastowego przelewu online lub tradycyjnym przelewem bankowym.

7. Czy wystawiają Państwo fakturę VAT na zakupione towary?

Zgodnie z regulaminem sklepu, świadczymy usługi pośrednictwa w sprzedaży. Obowiązek wystawienia faktury VAT spoczywa na dostawcy. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl