Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT LUB WYMIANA TOWARU

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyn. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 

Krok po kroku:

1. W celu dokonania zwrotu prośba o wysłanie wiadomości e-mail na adres: shop@yourshoes.pl,

2. W tytule wiadomości proszę wpisać numer zamówienia oraz słowo ZWROT np. ZWROT - zamówienie nr 1154,

3. W wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo od Nas formularz zwrotu/wymiany towaru oraz informację w jaki sposób dokonać zwrotu/wymiany towaru.

4. Wypełniony formularz należy zapakować razem z towarem i odesłać do Nas, zgodnie z instrukcją podaną w mailu.

 

REKLAMACJA

 

W celu złożenia reklamacji:

Krok po kroku:

1. Należy wysłać wiadomości e-mail na adres: shop@yourshoes.pl,

2. W tytule wiadomości proszę wpisać numer zamówienia oraz słowo REKLAMACJA np. REKLAMACJA - zamówienie nr 1154,

3. W wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo od Nas formularz reklamacji towaru oraz informację w jaki sposób dokonać reklamacji.

4. Wypełniony formularz należy zapakować razem z towarem i odesłać do Nas, zgodnie z instrukcją podaną w mailu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl