Tutaj znajdziesz odpowiedzi na ważne pytania dotyczące do reklamacji Zgłoś reklamację drogą mailową na adres: sklep@yourshoes.pl .
Załącz 3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Rozmiar wiadomości e-mail nie powinien przekraczać 20 MB.
Uwaga :
Prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości. Jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.
Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji, prześlemy Ci instrukcję do dalszego postępowania.
Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku rekamacji nowego towaru, decyzja o zatwierdzeniu reklamacji zapada, dopiero gdy paczka zostanie dostarczona wraz z reklamowanym towarem do Centrum Logistycznego.
O pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klient otrzyma wiadomość SMS oraz e-mail.
W przypadku towaru używanego, Dział Reklamacyjny może podjąć decyzję po otrzymaniu zgłoszenia, poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych zdjęć lub o odesłanie towaru.