Tutaj znajdziesz odpowiedzi na ważne pytania dotyczące do wysyłki i dostawy Wymiana polega na zasadzie zwrotu produktu i złożeniu nowego zamówienia.
Aby otrzymać towar we wcześniejszej cenie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Konsultanci chętnie złożą nowe zamówienie i dostosują cenę zgodnie z wymianą.
Ze względu na brak wymiany bezgotówkowej i konieczności zwrotu i złożenia nowego zamówienia, klient może dowolnie wybierać swoje produkty na wymianę.
Sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku masz prawo do bezpłatnego odesłania towaru. Jeżeli wybierzesz inną formę odesłania niż tę, którą oferujemy, ponosisz koszt odesłania przesyłki (zwrócimy Ci go w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji).
Jeśli chcesz wymienić lub zareklamować towar, koniecznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wymiana polega na zwrocie i złożeniu noweg zamówienia.
Aby otrzymać towar we wcześniejszej cenie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Konsultanci chętnie złożą nowe zamówienie i dostosują cenę zgodnie z wymianą.
Nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o ilość produktów na wymianę.