Produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki.
Dla klientów którzy posiadają konto w YouShoes.pl
- Wejść w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
- Zaznaczyć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
- Zaznaczyć produkt(y), który chce zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
- (Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.
Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta.
Po akceptacji naszej, status będzie zmieniał na "Oczekiwanie na paczkę". Proszę o wydruk formularz i dołącz di paczki.
Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
YourShoes – Centrum Logistyczne
ul.Polna 10 lok.A1/6
05-552 Wólka Kosowska
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Zwrot pieniędzy na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. W przypadku płatności Przelewy24 zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego dokonano płatności. Natomiast jeśli wybrano płatność przy odbiorze, koniecznie należy podać numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku do zwrotu pieniędzy.