Zobacz wszystkie
Brak wyników wyszukiwania.
Ulubione (0)

Wymiana, zwroty i reklamacje

Oferowane niżej sposoby zwrotu/reklamacji towaru nie stanowią warunku skorzystania z ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy i w żaden sposób go nie ograniczają.

I. ZWROT (odstąpienie od umowy)


Otrzymałeś przesyłkę, ale zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić! W trosce o naszych Klientów udostępniamy możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Dla klientów z założonym kontem w sklepie YourShoes

  1. Wejść w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
  2. Zaznaczyć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
  3. Zaznaczyć produkt(y), który chce zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
  4. (Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.

Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta.

Proszę o wydruk formularz i dołącz do paczki zwrotnej.

Przesyłkę można odesłać na własny koszt pocztą lub kurierem do naszego centrum logistycznego pod adresem:

Centrum logistyczne YourShoes

ul.Polna 10 lok.A1/6

05-552 Wólka Kosowska

Klienci też mogą korzystać naszą ofertę kuriera (zwrot paczkomatu za 9,9 zł lub kurier za 14,9zł). Proszę o kontakt z naszym biurem pod numerem +48 731 813 215 lub email sklep@yourshoes.pl.

Dla klientów niezarejestrowanych

Jeśli nie masz konta w naszym sklepie lub dokonałeś zakupu poprzez serwis aukcyjny, zwrot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt za pośrednictwem kuriera na adres:

Centrum logistyczne YourShoes

ul.Polna 10 lok.A1/6

05-552 Wólka Kosowska

z wypełnionym i załączonym w przesyłce formularzem zwrotu. Wzór naszego formularza można pobrać klikając FORMULARZ ZWROTU.

 II. Wymiana


Otrzymałeś przesyłkę, ale rozmiar lub model nie odpowiada? Nie chcesz go zwracać, a jedynie zamienić na inny? W trosce o naszych Klientów udostępniamy możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Wymieniany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia, powinien posiadać oryginalny karton i metki. Każdą niezgodność z opisem lub uszkodzenie prosimy niezwłocznie zgłosić obsłudze sklepu, po otrzymaniu przesyłki. Możesz dokonać wymiany całości zamówienia lub jego części. Przesyłka powinna być odpowiednio spakowana oraz zabezpieczona (pudełko prosimy zapakować np. w papier, a dopiero następnie zakleić taśmą).

Dla klientów z założonym kontem w sklepie YourShoes

Aby wymienić obuwie, złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu (postępuj według instrukcji zwrotów).

Dla klientów niezarejestrowanych

Aby wymienić obuwie, odeślij do naszej firmy przesyłkę z załączonym i wypełnionym formularzem WYMIANY (możesz go pobrać klikając TUTAJ). Opłatę na ponowną przesyłkę prosimy uiścić na nasze konto bankowe: mBank 28 1140 2004 0000 3102 7840 3002, Centrum logistyczne YourShoes ul.Polna 10 lok.A1/6 05-552 Wólka Kosowska.

 III. Reklamacje


1. Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady, prosimy o wypełnienie i załączenie do pudełka z butami formularza reklamacyjnego, nasz wzór formularza możesz pobrać klikając: FORMULARZ REKLAMACYJNY . Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą). Reklamowane obuwie powinno być dokładnie wyczyszczone.

2. W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na adres sklep@yourshoes.pl. Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane obuwie.

3. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 7 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

  • części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
  • starte lub przetarte spody obuwia,
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
  • niedopasowanie obuwia do stopy,
  • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
  • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
  • naturalne zużycie obuwia,
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
  • zapach obuwia.

Do pobrania

1.FORMULARZ REKLAMACYJNYPOBIERZ TUTAJ
2.FORMULARZ ZWROTUPOBIERZ TUTAJ

Jeśli nie mają Państwo na czym wydrukować formularza można napisać odręcznie na kartce:

- numer zamówienia

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

- nr konta i dane do przelewu klienta

Centrum logistyczne YourShoes

ul.Polna 10 lok.A1/6

05-552 Wólka Kosowska

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU. KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.

Menu

Menu

Aby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.

Zaloguj się