Wymiana, zwroty i reklamacje
Oferowane niżej sposoby zwrotu/reklamacji towaru nie stanowią warunku skorzystania z ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy i w żaden sposób go nie ograniczają.
I. ZWROT (odstąpienie od umowy)
Otrzymałeś przesyłkę, ale zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić! W trosce o naszych Klientów udostępniamy możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Dla klientów z założonym kontem w sklepie YourShoes
- Wejść w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
- Zaznaczyć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
- Zaznaczyć produkt(y), który chce zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
- (Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.
Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta.
Proszę o wydruk formularz i dołącz do paczki zwrotnej.
Przesyłkę można odesłać na własny koszt pocztą lub kurierem do naszego centrum logistycznego pod adresem:
Centrum logistyczne YourShoes
ul.Polna 10 lok.A1/6
05-552 Wólka Kosowska
Klienci też mogą korzystać naszą ofertę kuriera (zwrot paczkomatu za 9,9 zł lub kurier za 14,9zł). Proszę o kontakt z naszym biurem pod numerem +48 731 813 215 lub email sklep@yourshoes.pl.
Dla klientów niezarejestrowanych
Jeśli nie masz konta w naszym sklepie lub dokonałeś zakupu poprzez serwis aukcyjny, zwrot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt za pośrednictwem kuriera na adres:
Centrum logistyczne YourShoes
ul.Polna 10 lok.A1/6
05-552 Wólka Kosowska
z wypełnionym i załączonym w przesyłce formularzem zwrotu. Wzór naszego formularza można pobrać klikając FORMULARZ ZWROTU.
II. Wymiana
Otrzymałeś przesyłkę, ale rozmiar lub model nie odpowiada? Nie chcesz go zwracać, a jedynie zamienić na inny? W trosce o naszych Klientów udostępniamy możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Wymieniany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia, powinien posiadać oryginalny karton i metki. Każdą niezgodność z opisem lub uszkodzenie prosimy niezwłocznie zgłosić obsłudze sklepu, po otrzymaniu przesyłki. Możesz dokonać wymiany całości zamówienia lub jego części. Przesyłka powinna być odpowiednio spakowana oraz zabezpieczona (pudełko prosimy zapakować np. w papier, a dopiero następnie zakleić taśmą).
Dla klientów z założonym kontem w sklepie YourShoes
Aby wymienić obuwie, złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu (postępuj według instrukcji zwrotów).
Dla klientów niezarejestrowanych
Aby wymienić obuwie, odeślij do naszej firmy przesyłkę z załączonym i wypełnionym formularzem WYMIANY (możesz go pobrać klikając TUTAJ). Opłatę na ponowną przesyłkę prosimy uiścić na nasze konto bankowe: mBank 28 1140 2004 0000 3102 7840 3002, Centrum logistyczne YourShoes ul.Polna 10 lok.A1/6 05-552 Wólka Kosowska.
III. Reklamacje
1. Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady, prosimy o wypełnienie i załączenie do pudełka z butami formularza reklamacyjnego, nasz wzór formularza możesz pobrać klikając: FORMULARZ REKLAMACYJNY . Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą). Reklamowane obuwie powinno być dokładnie wyczyszczone.
2. W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na adres sklep@yourshoes.pl. Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane obuwie.
3. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 7 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.
Uwaga! Reklamacji nie podlegają:
- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
- zapach obuwia.
Do pobrania
1. | FORMULARZ REKLAMACYJNY | POBIERZ TUTAJ |
2. | FORMULARZ ZWROTU | POBIERZ TUTAJ |
Jeśli nie mają Państwo na czym wydrukować formularza można napisać odręcznie na kartce:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta
Centrum logistyczne YourShoes
ul.Polna 10 lok.A1/6
05-552 Wólka Kosowska
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU. KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.